Skype 7.23.0.105

opinions
Opinie: 19
  • 6,1
  • 6
Średnia ocen
Twoja ocena:
Twoja ocena
  1. 0

Co sądzisz o Skype?

Twój awatar

Opinie użytkowników o Skype

Sortuj opinie użytkowników według:

  • GÓWNO NIE POLECAM

    kó+%!wa co to do jasnej cholery jest mam go od 1 miesiąca i nagle sam z siebie skype się wylogował a ja na 100% wpisuje dobry nick i hasło a nie chce mi się zalogować tylko pisze nie znaleziono... Więcej

    dawid makuła
    Nazwa użytkownika
    dawid makuła
    Opinie
    1
  • zamysł dobry, wykonanie okropne

    Użytkownik Win. 7 - używam Skype'a od dawna, ale przez ostatni rok strasznie zawiesza rozmowy, trzeba go resetować, by słyszeć innych. Jednym słowem - żenada !... Więcej

    koleksander
    Nazwa użytkownika
    koleksander
    Opinie
    1
  • 2/10

    Totalne gówno gorszego gówna nie widzialem nie dość że są same błędy to jak ktoś dzwoni to kurwa u mnie nikt nie dzwoni a rozmowy ciągle przerywają albo podglasnia i ucisza co 1s 2/10 nie polceam... Więcej

    UPR1
    Nazwa użytkownika
    UPR1
    Opinie
    1
  • Beznadzieja, nie da sie zadzwonic na komorke

    Totalna beznadzieja moge sie dodzwonic na 1 z 7 dmiu numerow telefonow kororkowych. Cala reszta ma zablokowana mozliwosc dzwonienia jesli nie masz numeru telefonu... Kiedys bylo lepiej teraz tylko... Więcej

    tomaszszozda
    Nazwa użytkownika
    tomaszszozda
    Opinie
    1
  • masakra

    obecnie jest to aplikacja wroga użytkownikowi, widocznie podpisali jakieś intratne umowy z właścicielami różnych innych aplikacji do których zainstalowania zmuszają i mają użytkowników w d...... Więcej

    stefankuwik
    Nazwa użytkownika
    stefankuwik
    Opinie
    1
  • masakra , tak jak win 7

    Mam skypa od 12 lat , teraz to tragedia , dzis nie mogłem sie zalogowac po przez dziesiatki kont hmmmmm , ale udało sie , brawo po przez fejsa, uj jaki jestem szczesliwy , ze znalazłem i udało... Więcej

    adam.zdziebko
    Nazwa użytkownika
    adam.zdziebko
    Opinie
    1
  • Obecna wersja na Windows 8 totalna lipa

    na Windows 8 totalna lipa rozmowy normalne jaki i z udziałem wideo są totalnie do kitu same minusy żadnego plusa podczas konwersacji tragiczna widoczność użytkownika normalnie taka marna... Więcej

    peter2298
    Nazwa użytkownika
    peter2298
    Opinie
    1
  • Najmniej intuicyjne i funkcjonalne...

    Microsoft wszystko zepsuł.. przejęcie Skype było jego końcem i nic dziwnego, że ludzie rezygnują ze skype na rzecz produktów Google.. Nie rozumiem jak można coś świetnego tak bardzo spartaczyć, kto... Więcej

    tenemail
    Nazwa użytkownika
    tenemail
    Opinie
    1
  • beznadziejne szukunie,moj komputer nie...

    na nowej wersji nie mogie sie zalogowac,wyskakuje mi twoj komputer nie przyjmuje tej aplikacji pytam co mam zrobic,potrzebuje tego kontaktu przez SKypa-z moimi bliskimi... Więcej

    urszula.humiecka
    Nazwa użytkownika
    urszula.humiecka
    Opinie
    1
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. Dalej

Artykuły o Skype

Pokrewne video o Skype